luni, 19 iunie 2017

Dosare achiziţii publice implementare şi încărcare în S.E.A.P.




În cadrul serviciilor din domeniul licitaţiilor electronice, echipa noatră de specialişti oferă consultanţă în privinţa următoarelor:
* Înregistrare societate în SEAP; 
* Instalarea certificatului digital pe sistemul informatic folosit la licitaţii;
* Recuperare certificat digital;
* Reînnoire certificat digital;
* Obţinere certificat digital pentru semnătură electronică;
* Publicarea anunţului în SEAP; * Pregătirea documentelor necesare licitaţiei;
* Întocmirea fişei de date şi a caietului de sarcini de către autoritatea contractată;
* Completarea online a declaraţiei DUAE;
* Semnarea electronică a documentelor şi încărcarea acestora în SEAP;
* Analiza licitaţiei pe parcursul desfăşurării;
* Răspusul la clarificările cerute;
* Depunerea în original a documentelor după desemnarea câştigătorului.
                
                                                             
Echipa noastră de profesionisti şi specialişti are o experienţa similară vastă, dovedită prin numeroasele dosare, pregătite şi încărcate în SEAP, care s-au concretizat cu reuşita licitaţiilor depuse.
Primul pas în implementarea unui dosar de achiziţii publice este pregătirea documentelor ofertanţilor, încărcarea acestora în programul S.E.A.P., parcurgând toţi paşii necesari într-o astfel de licitaţie până la reuşită.
În alte situaţii am întocmit dosarele celor care publică anunţul în S.E.A.P., urmând că societăţile să se înscrie la acestea.
Oferim consultanţă în domeniul achiziţiilor publice, şi întocmim dosare atât pentru cei care publică licitaţiile (autoritate contractantă) cât şi pentru cei care se înscriu la licitaţii (operatori economici).
Autorităţile contractante: sunt cei care organizează licitaţiile şi pot fi: (primarii, consilii judeţene, instituţii publice, ministere, spitale, şcoli, grădiniţe, unităţi militare, universităţi, agenţi economici etc.) şi sunt obligate să publice în S.E.A.P. printr-un anunţ ceea ce doresc să facă, să prezinte şi să răspundă la toate neclarităţile ofertanţilor (societăţile comeciale).
Ofertanţii: sunt cei care participă şi ofertează  la licitaţiile deschise şi pot fi (societăţi comerciale cu capital privat sau de stat), această categorie trebuie să urmărească anunţurile încărcate de autorităţile contractante în S.E.A.P., să pregătească documentele şi să le încarce în S.E.A.P. până la termenul limită al ofertelor.
                                                                        
Firma noastra oferă o calitate impecabilă în furnizarea de consultanţă în domeniul achiziţiilor publice, cu un portofoliu de clienţi ce vă poate garanta acest lucru, punem la dispoziţia autorităţilor contractante, cât şi partenerilor privaţi ai acestora, cele mai performante şi utile servicii privind derularea eficientă a achiziţiilor publice.
În speranţa că am răspuns nevoilor dumneavoastră pentru o viitoare colaborare va stăm la dispoziţie la datele de contact înscrise mai jos.

Dr. ec. Nicolae-Cristian Juscu - consultant fiscal
Tel. 0763.70.11.11
Email: birou@expertcontrol.ro
www. expertcontrol.ro




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu